Zaloguj

Wyszukiwarka produktów

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty!

Konkurs MED-LIFE _ odbierz prowizje na kartę smartcard

 

 

Czym jest karta smartCard?

Karta smartCard jest narzędziem służącym do wypłacania nagród pieniężnych w konkursie Med-Life. Dzięki niej możesz zlecić przelanie środków zgromadzonych na swojej platformie konkursowej bezpośrednio na kartę. Kartą możesz zapłacić wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności w terminalach płatniczych, dokonać transakcji przez Internet a także wybrać gotówkę z bankomatu.

Dlaczego warto używać smartCard?

W ramach konkursu organizowanego przez Med-Life na platformie smartCard otrzymujesz nagrody pieniężne na kartę przedpłaconą. Decydując się na udział w konkursie wszystkie zdobyte nagrody będą przelewane na Twoją kartę smartCard, jednak sam decydujesz, jaką kwotą chcesz zasilić kartę w danym momencie. SmartCard to szybki i wygodny sposób odebrania nagrody. Możesz nią płacić we wszystkich punktach akceptujących karty płatnicze, w Internecie lub wybierać pieniądze z bankomatów. Dodatkowo, karta pozwala na uzyskanie zniżek w wielu punktach handlowych (szczegóły na stronie http://www.rabatypekao.pl/).

Czym różni się smartCard od innych sposobów? 

smartCard nie wymaga od Ciebie żadnych dodatkowych czynności, wystarczy, że raz zamówisz kartę, a później możesz ją zasilać ze swoich punktów konkursowych. Pieniądze, które do Ciebie trafiają są już opodatkowane, możesz więc zarabiać bez podpisywania rachunków, wystawiania faktur czy indywidualnego rozliczania z Urzędem Skarbowym. Nie potrzebujesz do niej nawet konta bankowego.

Dla kogo przeznaczony jest smartCard? 

smartCard to rozwiązanie dla osób ceniących wygodę. Jeśli chcesz, aby wygrane środki trafiały na kartę przedpłaconą bez dodatkowych formalności, jest to idealna metoda dla Ciebie. Wystarczy zarejestrować się w konkursie i zamówić kartę wraz z pierwszym zasileniem. Regulamin konkursu realizowanego w oparciu o smartCard ogranicza wygrane miesięczne do kwoty 5000 zł miesięcznie.

W jaki sposób mogę używać środków zgromadzonych na karcie smartCard?

Środki gromadzone na karcie smartCard można wykorzystywać na wiele sposobów. Karta działa we wszystkich miejscach przyjmujących płatności w terminalach płatniczych (MasterCard), pieniądze możesz wypłacać w bankomatach na terenie całego kraju, a także korzystać z niej do transakcji internetowych.

Ile trwa zasilenie karty?

Zasilenie karty trwa maksymalnie 24 godziny od złożenia dyspozycji, zasilenia odbywają się jedynie w dniach pracujących.

 

4 KROKI DO WYPŁAT NA KARTĘ :

 

KROK 1 - ZGŁOSZENIE DO KONKURSU 

Na swoim panelu na www.med-life.pl w zakładce Stan Konta musisz Przystąpić do Konkursu MED-LIFE

Instrukcja PDF: Jak zarejestrować się w konkursie MED-LIFE?

___________________________________________________________________________

KROK 2 - DOKOŃCZENIE REJESTRACJI

W ciągu 24h otrzymasz wiadomość email od operatora naszego konkursu z instrukcją jak dokończyć rejestrację na specjalnej platformie internetowej konkursu MED-LIFE. Po rejestracji uzyskasz dostęp do platformy poprzez którą realizuje się wypłaty prowizji. Koniecznie zapamiętaj dane dostępowe do utworzonego konta

Login - Twój adres email

Hasło - nadasz je przy dokańczaniu rejestracji

Adres platformy konkursowej www.med-life.smartcard.pl

Instrukcja PDF: Jak zarejestrować się w konkursie MED-LIFE?

___________________________________________________________________________

KROK 3 - WYMIANA PUNKTÓW NA ZŁOTÓWKI I ZAMÓWIENIE PIERWSZEJ KARTY

Pierwszą wymianę punktów na złotówki i zamówienie pierwszej karty możesz dokonać dopiero po pierwszym zasileniu Twojego konta na platformie konkursowej z MED-LIFE.

Instrukcja PDF: Jak zamówić kartę MED-LIFE smartCard i dokonać pierwszego zasilenia?

__________________________________________________________________

KROK 4 - REJESTRACJA OTRZYMANEJ KARTY 

Dokończ rejestrację jak najszybciej, ponieważ już od chwili zgłoszenia 7, 14, 21, ostatniego dnia każdego miesiąca saldo twojego Konta będzie automatycznie przekazywane do Konkursu MED-LIFE, a co za tym idzie, jeżeli dokończysz rejestrację będziesz miał możliwość wypłacenia premii na swoją kartę VISA.

Instrukcja PDF: Jak zarejestrować kartę po jej otrzymaniu ? 

____________________________________________________________________________

To wszystko !

Już możesz cieszyć się swoją nagrodą na indywidualnej karcie MED-LIFE 

 

Uwagi:

Co zrobić w przypadku utraty karty?

W przypadku utraty karty należy niezwłocznie skontaktować się z Bankiem PEKAO SA i zgłosić jej utratę. Karta zostanie zablokowana. Można to zrobić u Konsultanta Infolinii Kart Płatniczych pod nr tel.: 801 324 324 z telefonów stacjonarnych lub 42 68 38 324 z telefonów komórkowych. Karta od tego czasu przestanie być aktywna, dlatego należy zamówić nową.

Aby zamówić nową kartę należy złożyć zamówienie poprzez platformę konkursową na stronie www.med-life.smartcard.pl w zakładce MOJE KONTO > KARTY klikając w przycisk „ZAMÓW KARTĘ”.

Jak odzyskać środki na karcie?

Aby odzyskać środki z utraconej/zablokowanej karty należy przesłać do Organizatora konkursu firmy MED-LIFE pismo z wnioskiem o zamknięcie karty wraz ze wskazaniem gdzie mają zostać przelane pozostałe na karcie środki. Podpisany dokument powinien zawierać:

 

  1. Numer Karty,
  2. Imię i Nazwisko właściciela,
  3. Numer rachunku, na który mają zostać przelane zgromadzone na niej środki.

 

Zwrot środków nastąpi maksymalnie w ciągu 45 dni.

Jak odzyskać nr PIN?

Kod PIN jest wysyłany wraz z kartą przedpłaconą w osobnej kopercie. Nie jest on odtwarzalny dla tego typu kart. Jeśli nie zachowaliście Państwo kodu lub dokonaliście jego zmiany, w przypadku utraty PIN-u należy się skontaktować z bankiem Pekao SA i zablokować kartę. Można to zrobić u Konsultanta Infolinii Kart Płatniczych pod nr tel.: 801 324 324 z telefonów stacjonarnych lub 42 68 38 324 z telefonów komórkowych. Karta od tego czasu przestanie być aktywna, dlatego należy zamówić nową.

Aby zamówić nową kartę należy złożyć zamówienie poprzez platformę konkursową na stronie www.med-life.smartcard.pl w zakładce MOJE KONTO > KARTY klikając w przycisk „ZAMÓW KARTĘ”.

Jak zablokować kartę?

Kartę można zablokować kontaktując się z bankiem Pekao SA Można to zrobić u Konsultanta Infolinii Kart Płatniczych pod nr tel.: 801 324 324 z telefonów stacjonarnych lub 42 68 38 324 z telefonów komórkowych.